090805

God morgon bloggen!

Har ni sovit gott ? Det har jag, även om jag är lika trött som jag var när jag skulle sova, hehe trött som man är.
Har precis varit ute och hämtat posten och där var verkligen inget roligt.

Jag ska passa Tindra i några timmar till sen ska jag in till stan med Melina på festivalen, det blir förmodligen kul!
På kvällen blir det träning, vilket jag känner är väldigt nödvändigt för jag har inte tränat på en vecka även om vi har haft 2 träningar.

Ska snart göra iordning en god frukost till mig själv och sedan börja göra mig iordning lite smått. Hinner nog uppdatera innan jag sticker till stan. Hörs då, :)


Kommentarer
Postat av: mariaelisabeths'

kanske har de later då:D

2009-08-05 @ 12:00:50
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0