090809

Hej och förlåt för min usla uppdatering. Men dessa dagar har jag inte riktigt haft tid och vårt internet har krånglat med.

Men på fredagskvällen så var vi på hässleholms festivalen och det var hur roligt som helst. Men bussen var mindre roligt!  Bussen skulle gå 22.47 men den kom säkert inte förrens lite över 11. Och det tog nog 20 minuter innan vi kom iväg för det var smock fullt med folk, helt sjukt. Har nog inte sett så mycket folk på en buss någonsin.

På lördagen så åkte jag in där igen med Evelina & Jenny. Tyvärr åkte Jenny hem tidigare men vi fortsatte ha kul. Träffade på Elin & Jennie ett antal gånger så det slutade med att vi gick med dom. Tog samma buss hem igen och det var mycket folk men inte lika som kvällen innan.

Denna helgen har varit super kul och hoppas på att den sista tiden blir detsamma. Jag återkommer senare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0