090816

Hej !

Förlåt för jag inte uppdaterade igår men tiden räckte inte till. Vaknade vid halv 12 och började göra vid mig direkt då jag hade någon timme på mig innan karnevalståget. Karnevalståget var bättre än förra året så det var trevligt att kolla på. Tog en hel del bilder så ni får se några bilder.

När det var slut så hoppade vi parken och stack istället hem till Jenny där det skulle bli kalas för henne. Grattis gumman!
Stannade där på kvällen och det blev hiphip tittande och tårta ätande.

Idag har inte hänt så mycket mer än att jag försov och det gjorde Jenny med. Mitt fotbollslag skulle städa i parken men det blev bara 20 minuter för mig och jenny och det var skönt att slippa det värsta! Ska nog bara ta det lungt idag/ikväll Har inte så mycket mer att säga så jag får avrunda detta inlägg. Puss,


 Fina Tessan som blev Karnevalsdrottning!


 Michael Jackson vagnen.


  Face book.



 Spikmattan.


 För 4 år sen var jag och 2 andra kompisar med och dansade till den. Vilka wannebe ;)




 Svininfluensa

  Födelsedagsgrisen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt najs!



Tack gris2:)<3

2009-08-16 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0