Somtimes i'm in love

Tjena ...

Kom hem från stan för en lite stund sen och har ätit middag, det är det ända jag har ätit idag ! Åkte till stan med Jenny vid 3 bussen. Jag tog hål i navlen och jag var faktiskt inte överdrivet nervös! Brukar alltid bli jäätte nervös när jag ska göra något sånt men det blev jag inte ! :)

Jag och Jenny fick gå inne istan medans vi väntade på bussen. "Missade" bussen så vi gick runder och det slutade med att jag köpte mig ett skärp från lindex som ni får se sen! Åkte med bussen hem och nu sitter jag här och har tråkigt. Ska nog sätta mig framför teven om den redan inte är upptagen, för då är det inte lönt. Återkommer sen :)



   ( ser kanske tjock ut på bilderna :S )


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: gina tricot :)

2009-08-12 @ 21:47:29
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fiiiiint!



Tjock ut på bilderna? Skärp dig min lilla partillejohnny(A)<33

2009-08-12 @ 22:52:24
URL: http://jennyeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0