Festival & Träning

Snålt med uppdatering idag jag vet, men jag uppdaterar förhoppningsvis mer imorgon med bilder och så!
 Började göra vid mig efter förra inlägget och hade sminkat mig och så tills tjugo i 2 och håret var ofixat! Allt blev stressigt för bussen skulle gå 10 i 2 och det tar minst 10 min att gå dit. Mycket riktigt missar jag och Melina bussen och får då gå in till ICA och glo lite sen satt vi och väntade på att bussen skulle komma i över 1 timme. Båda kände inte för att gå hem igen då vi kanske hade riskerat att missa bussen igen.

Festivalen var helt okej men allt hade inte kommit på sin plats så det blev mest att man bara gick runder och träffade folk som man kände. Efter många timmars rännande så tog vi bussen vid 7 och hade 10 minuter på mig att byta om till fotbollskläder. Det blev stressigt och jag kom bara några minuter försenat men det gjorde ingenting eftersom dom andra inte hade börjat, tur det!

Har inte gjort så mycket mer ikväll än tränat och tagit det lungt. Det blir att passa Tindra imorgon med så bäst att man lägger sig nu. Blir nog rätt skönt för jag är jääääätteee trött. Vi hörs imorgon sovgott ♥


Kommentarer
Postat av: jenny:)

Bara för att träningen var tråkig



Du har lovat nu din lille mask..



och glöm inte att du är min bästa vän!(L)

2009-08-06 @ 01:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0