16 december

Hej, var ett tag sen nu. Eller rättarsagt 1 vecka sedan!

Nu när jag skulle skriva in den 16 tänkte jag vafan, det var precis den 1 december. Det är helt sjukt vad tiden går snabbt. Lite väl snabbt ibland. Men det är alltid positivt när det börjar närma sig lov. Vi får ju jullov på fredag och då ska vi till kyrkan för vår skola renoveras om, och jag ska sjunga i kyrkan. Sen får vi våra första betyg vilket inte kommer vara världens roligaste, men som jag har sagt hela tiden. Jag har långt ifrån gjort mitt bästa, nästan inte gjort någonting. men jag ska faktiskt skäpa mig nästa termin :)

Det är bara chill nu iskolan så det är skönt. Onsdagar är ju i vanligafall världens jobbigaste dag men inte idag. Har ju alltid 4 timmar med Carina på onsdagar men idag hade vi istortsätt bara charader(stavning) kul!
Ska försöka uppdatera som vanligt nu med bilder och sånt, men det får bli först imorgon. Pusshej (L)

Kommentarer
Postat av: VivianN'

Svar

haha okej!



vad gör duda?

2009-12-17 @ 17:28:53
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: v

Svar

okej, inte så mycket. Svarar på kommentarer och bloggar:)

haft en bra dag?

2009-12-19 @ 15:32:57
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0