2 0 d e c e m b e r

God morgon !?!

Vaknade för en stund sen och har legat i soffan ( vad ovanligt ) tills nu. För nu sitter jag i köket och pratar med mamma. Vi ska nog sätta upp granen lite senare idag, det är lika kul varje gång att sätta upp den. Men det är inte lika kul att ha pappa där när man klär det. Han ska alltid ändra ljuser, kulorna osv, haha.

Så nú i eftermiddag ska jag städa lite och sätta upp grannen. Sen är det min tur att ta ut Tindra på en promenad men jag är rädd för att jag ska halka, det är ju svin halt ute. Så jag får se hur jag gör med den saken. 
Något jag kom på nu är att det endast 4 dagar kvar tills julafton, det är hellt sjukt! Jag har inga julkänslor alls liksom förra året. & sen har jag inte köpt en ända julklapp så jag börjar känna av paniken. Får åka in till stan eller nåt och fixa det imorgon ;) Vi hörs senare, puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0