23 december

Hej!

Vaknade för en timme sedan och har faktiskt ätit frukost och varit ute med Tindra.
Uppdaterade aldrig när jag kom hem från kstad eller igår men jag skyller på julstressen.
 Igår väckte mamma mig igen och tvingade med mig till stan. Fick handla det sista vilket
kändes skönt. Åkte till maxi och handlade sen åkte vi hem och då var Micke här. Han stannade
hela dagen och kvällen. Mådde dåligt på kvällen men efter 2 alvedoner mådde jag bra igen!
Kollade på den nya wallander-skytten på kvällen och gick sedan och la mig.

Jag ska berätta lite om det som hände i måndags, fast det gör jag inte förrens senare.
Ska snart hoppa in i duschen och sen göra vid mig för min bror fyller år idag så vi ska
på kalas. Grattis bror. Vi hörs senare , puss!

Kommentarer
Postat av: v

svar

det är bara bra:)

vad gör du?

2009-12-23 @ 14:20:48
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0