25 december

Hej!

Juldagen idag och det märks. Har varit trött idag, inte orkat göra någonting. Så jag har mest legat i soffan och glott på teve. Hade heller ingen ork till att sitta vid datan som jag alltid annars brukar. Blev nog lite väl sent i går för jag gick inte och lade mig efter jag uppdaterade.

Har för en liten stund sen spelat kort med bror. Kan alltid hoppas på att han sover här i natt med (A).
Ska nu kolla på andra avenyn för jag missade det avsnittet som gick i veckan.  Men innan jag gör det ska jag ta foto på det jag fick i julklapp och ladda upp här.
& nu var det en vecka sen björket, om några timmar e det precis en vecka sen då jag var som lyckligast. Åhh, hörs snart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0