31 december, nyårsafton

hej!

uppdateringen kommer bli bättre efter nyår. har haft fullt upp hela tiden men har äntligen en tid att blogga. Min mammas och pappas gäster har kommit så vi har för en liten stund sen ätit. Det blev potatisgratäng och oxilé´, smarigt!

Alla mina vänner ska äta vid 7 så jag ska göra en års resume. Alltid lika kul att gå igenom hela året då får jag alltid tårar i ögonen. Trotts att 2009 har varit ett skit år så finns det ju alltid bra stunder, bra minnen. Måste bara säga att jag älskar min familj,släkt&vänner mest. Strax ska jag börja års resumen och sålänge får ni lite bilder att titta igenom. Jag är uttråkad och pepp, ingen bra kombination!







update, hinner nt med ÅRS RESUMEN nu, gör det imorgon. Nu önskar jag er alla en riktigt gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0