6 december

Chacha !

Vaknade för en stund sedan och jag är pigg som en nötkärna. Ska egentligen till kyrkan om en kvart men jag vill inte dra dit för ingen som jag umgås med ska dit och då vill jag heller inte dra dit. Och defenitivt inte när vi ska sjunga i kyrkan. Hoppas Mats och Carina inte blir allt för sura.

Jag sitter och kollar på lite kläder och jag har hittat en del. En sak jag stör mig på riktigt mycket det är att man måste betala med kort på gina tricot. Jag ska gå och fjäska lite för mamma så jag kan få de, haha.
Jag ska om en stund börja göra vid mig för jag ska möta Emma vid 3. Vi ska kolla på handboll och lite sånt.
Ikväll kommer Jenny hem från Stockholm så vi ska göra färdigt vår dans på estetiskan. Allting ska vara färdig på tisdag sen är det bara en vecka kvar innan det smäller, kommer bli sjukt roligt! Nu ska jag kolla igenom lite bloggar igen, vi hörs innan jag sticker. Puss*


 Jenny & Jag för ett litet tag sen :)<3



Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dig gumman ! (L)

2009-12-06 @ 13:48:25
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0