8 december

Hallå!

Sitter nu i köket och äter lite grann, fett gott!
Efter jag kom hem från skolan har jag legat i soffan och bara degat.
Har varit sjukt trött men jag har inte velat sova för då kan jag inte sova
inatt.

Idag skulle vi först ha bild så gick vi dit och ingen lärare kom så vi gick
såklart så kommer Macke och säger att vi ska ha Filip nu så alla bara
jahopp. Efter 10 minuters "arbete" blev det idrott och fortsatte med
hemkunskap där det blev bulgar vilket var fett gott det med. Efter lunchen
var det matte, engelska och sen estetiska. Nu sa dom att vi inte fick låna
den lokalen som vi skulle varit i så vi ska vänta tills februari när aulan är klar.
Som vi har slitit för att det ska bli färdigt i tid, men ändå bra :P
Nu ska jag fortsätta äta sen kolla lite på datan sen blir det andra avenyn :D
Hörs mer imorgon, puss!




 Det är sånt här vi håller på med på matten (Y) oseriösa bilder!?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0