Calle-kung!

Var som sagt var och kollade på Calle och erik i måndags och Calle var sjukt bra. Finns fan ingen bättre!
Men innan uppträdandet så kom en man från sydnytt eller vad det var och frågade mig om jag och naemi ville typ prata i teve. Det var bara 40 sekunder det gällde och självklart var vi på. han berättade vad dom skulle fråga och så och jag hade förberett mig lite. Sen när vi står där framför kamrerna så ringer någon och sa att dom var tvugna att stryka dom 40 sekunderna. Vi blev lite smått sura men ajja. Vi gick bort och ställde oss. Det var rätt mycket folk där, alla tryckte på en och sånt.  Naemi tog bilder så hon skickade bara Calle bilder, som jag bad henne om :P Fan vad jag älskar Calle!! snart blire helsingborg (Y)











 Jag o Karolin glada som fan, Calle-du är bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0