en glad rebecka går och lägger sig!

Nu börjar denna lördagskvällen lida mot sitt sluta och jag är trött, inte lite trött utan förbannat trött. Ända sen jag vaknat har jag varit så trött att jag inte orkat gå ifrån soffan. Jag var ifrån soffan 10 minuter efter grinchen men gick och la mig där igen. Så min dag har inte varit det minst lilla händelerik.

Jag ska dricka upp mitt glas cola och mysa lite med min katt svensson sen ska jag lägga mig. Fick för någon minut sen världens finaste sms från baby! Jag höll på att dö, sitter fortfarande med smilet.
Medans jag dricker upp och myser med svensson bjuder jag på några bilder som togs igår. Jag var väldigt dålig med kameran igår, Linda&Jenny fick ta hand om den lite. :P Godnatt och sovgott (L)


melina & linda


 linda,melina & emma


 melina, emma & jag. (Som ni ser, jag fastnade inte på bild!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0