10 november

God morgon! :)

Vaknade för en halv timme sen och har jag tagit min förbaskade tablett, den smakar jääätte äckligt!
Min katt har jag med precis släppt in så han ligger brevid mig och spinner, sötnos då :d

Hur är det annars med er? jag mår mycket bättre nu och har inte ont i halsen eller feber. Har dock lite huvudvärk imellanåt och börjar få en irriterande hosta. Mina planer för dagen är väl inte så stora? Mamma ska fixa en ny mobil till mig idag men frågan är bara vilken. Jag vill ha en mobil som självklart är bra, reltativt bra kamera, bra ljud och såna saker ni vet. Har ni något tips ? isånafall hade jag blivit glad! Annars så ska jag plugga lite och sedan nörda mig framför the sims. Bra spel när man inte har något annat att göra ! C:

Jag har varit svinhungrig ända sen jag tod min medicin igår men jag kan inte äta förrens om 2 timmar ungefär, illa! Jag är riktigt jäkla hungrig och längtar tills jag får ta en tugga utav brödet. Mumma. Men jag kan nästan slå vad om när dom timmarna har gått är jag inte hungrig längre. Nu ska jag iallafall hämta mat åt katten så vi hörs om en stund, pusshej.



 bror&jag


Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Allt bra? :)

2009-11-10 @ 11:46:01
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0