16 november

Hej!

Sämst på att uppdatera just nu men det är något som händer hela tiden och det kommer bli så fram tills nästa vecka ungefär men jag ska försöka göra något inlägg om dagen och lite så :)

Hade inget prov idag för jag glömde själv bort det och Eva sa ingenting om det, får se om det blir imorgon annars på onsdag. Idag har dagen bara sprungit iväg. För mig började dagen med ett friendsmöte och fortsatte med språkval,slöjd, engelska och matte. Äntligen har jag börjat förstå det vi håller på med i matten som vi har prov på onsdag. Har varit sjukt mycket under det kapitlet så jag har aldrig lärt mig riktigt det. Efter skolan hängde jag med Jenny hem där det blev fika, dans, tv, väldans trevligt! Kom hem för typ 2 timmar sen och har ätit och lite så.

Ska snart börja iordning min medicin och nu har jag bara 1 tablett kvar(efter att jag har tagit den ikväll) så tar bara en imorgon bitti sen slipper jag den jävla skiten. Ingen fattar hur jag känner när jag måste ta den, det kommer bli en befrielse när jag slipper ta den! Nej usch vad skönt det ska bli! Uppdaterar mer imorgon, puss (L)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kolla, jag kan kommentera, frågan är om du kan!?!:P

2009-11-16 @ 21:16:27
Postat av: Emanuel Nilhzon

Skulle du vara intresserad av en ny bloggdesign? :)

2009-11-22 @ 13:28:37
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej!;)



Nu kunde du kommentera?x)

2009-11-25 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0