3 november

Hej !

blogg.se funkade inte igår så ingen bloggning då. Hann inte blogga imorse heller.

Vaknade vid kvart över 7 och började göra vid mig. Stack till melina 10 över 8 och vi gick till skolan 20 över och vi kom försent med några minuter. Men det spelade ingen roll idag, vid 9 skulle vi ta sprutan mot svininfluensan. Det gjorde inte alls ont, kittlades som vanligt :P När jag var mindre vad jag jätte rädd för sprutor och vågade aldrig ta det, (inte ens hals flussprov). Men idag är det inga problem, snarare "kul" ><, skämt o sido.

Vi skulle ha gympa direkt efter men eftersom vi precis hade tagit det fick vi inte det så istället skulle vi gå en runda och ta foto. Vårt foto blev helt klart snygggast! Efter rasten blev det hemkunskap och fortsatte med matte,engelska & estetiska. Estetiskan känns som om vi aldrig kommer komma någon vart, men det är kanske så? Haha sen ska jag och karolin sjunga med, det kommer bli...intressant!? ;) Ska snabbt fixa en sak sen sticker jag ut med matilda, behöver egentligen plugga lite men det tar jag senare:P Hörs då, puss! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0