5 november

Hej !

Försover mig allt nu på morgonen för jag är så himla trött, illa!
Dagen har varit sig lik, svenska,engelska,so,svenska, teknik & svenska.
På svenskan gjorde vi inget speciellt och på engelskan fick vi tillbaka vårt prov
som vi hade för några veckor sedan och det gick som jag trodde. Dock fick
jag lite bättre än vad jag trodde så det är ju bra :P
 På fysiken gick vi ner till byn och kollade på en lägenhet. Lägenheten var en 4:ra och den luktade
rent ut sagt.. förjävligt? Anledningen till att vi gick och kollade på en lägenhet det är för att vi ska snart
rita hur vår egen 1:a skulle se ut. Har en hel del fin fina ideer. Efter skolan blev det konfan vilket  var helt okej.
I slutet gjorde vi en pjäs och vår blev en succé, tycket nog alla andra med för alla skrattade!  Har varit hemma en
stund nu och ska börja plugga till vårt prov. Smarta Rebecka är igång igen, pluggar för första gången dagen innan provet är, lyckat ! Om jag har tur så kanske jag hinner kolla på tv med men det är bara tur. Mamma och Pappa
är på sån grafikation så jag och Simon är hemma själva hela kvällen. Undra hur det slutar? Vi har redan "tjaffsat" om 4 saker. Ajja, måste börja nu puss *


Kommentarer
Postat av: q

vilken klass går du i ? :)

2009-11-05 @ 19:40:38
URL: http://quingo.blogg.se/
Postat av: q

sv: sjuan! ♥

haha jasså, trodde du var äldre.

2009-11-05 @ 21:50:36
URL: http://quingo.blogg.se/
Postat av: a

jodå allt e bra tack själv :)

2009-11-10 @ 19:18:43
URL: http://alaahakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0