CALLE FRÅN IDOL& ICA ULF

hej bloggen!

Nu är jag hemma efter en heldag på stan. Hittade egentligen ingenting men eftersom jag alltid måste köpa något i stan så köpte jag lite grejer ändå , impulsköp då! Känner att jag måste åka någonstans och handla för i stan hittar man aldrig någonting. Får fråga mamma :)

När affärerna stängde gick vi till bussen och kollade när det gick och det visade sig att vi skulle få vänta i 2 timmar så det var bara att gå in på stationen och sätta sig. När vi satt där och lyssnade på musik fick jag synd på en "kändis" jag stack ut huvudet lite för att se han och det gjorde en tjej som satt mitt emot mig. Bara jenny som först inte såg något så jag och jenny gick och kollade och då såg vi att det var han från ica reklamen, Ulf! Vi båda blev lite "chockade" över att se han där så vi bara skrattade och jenny satte sig nära vid rulltrappan. Jag står upp och kollar ner och då ser jag Calle från idol, trodde först inte det var det för varför skulle han vara där? Men när han åkte upp lite till så typ "skrek" jag: OMG DET ÄR CALLE! När han kom upp från rulltrappan sa han, så ni känner igen mig? vi bara jaaa! och sen så hälsade han jätte vänligt, tog oss i handen och sånt! fick autograf av honom och även av ica ulf.
Kan fortfarande inte fatta att jag har sett 2 kändisar. Jag är verkligen överlycklig nu och lyssnar när Calle sjunge, så jävla bra! Jag är käär i honom, haha!

Ska ta foto på vad jag köpte nu så det kommer upp om en liten stund, puss (L)


  Ica Ulf! :d


 Calle älskling!:d



FAEN , nu ångrar jag att jag inte frågade om vi kunde ta en bild tsm, calle & jag!

Kommentarer
Postat av: Valeria

Haha, själv skulle jag h velat ta en bild med Ulf, haha! :D

2009-12-02 @ 21:54:56
URL: http://valees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0