H E R E- W E- G O- A G A I N

 

104 frågor om sig själv


1. är du kär? - vet inte
2. har du snusat? - testat när jag var liten, äckligt!

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej

4. har du legat i sängen brevid en kille? - japp

5. har du blivit dumpad? - ja

6. har du blivit slagen allvarligt? - nej

7. tar du droger? - neeej !

9. har du pussat en tjej? - klart :)

10. hatar du någon?-  ja

11. älskar du någon? - ja ett par stycken!

12. har några av dina vänner svikit dig? - ja, tyvärr.

13. har du djur? - Ja, Hund&Katt

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja :)

15. hatar du dig själv? -  aa ibland.

16. gillar du orange? - inte min favorit färg precis

17. har du haft/har oskyddat sex? - nej

18. har du nån sjukdom? - nej

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - har jag säkert

20. har du en gris? - jo förfan, den står på gräset där ute;)

21. har du en plattång? - ofc, ett måste!

22. har du en bror? - japp, 4 o en halv

23. har du sjukt bra humor? -  haha klart :P

24. är du brunett? - nej blond, men funderar på att bli!

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Jaa

26. tycker du om hästar? - ja vem gör inte? helt mysiga jue (Y)

27. har du en hund? - jaa, Tindra<3

28. har du skilda föräldrar? - nej

29. har du gått på simskola? - haha ja, i nollan.

30. har du sagt bög till en kille? - jaklart,

31. är du lesbisk ? - nej är du?

32. har du fuskat? - vem har inte?

33. har du en teve på ditt rum? - nej inte nu

34. har du lunar? - ja

35. har du MSN? - ja

36. har du en syster? - nej inte längre

37. har du bruna ögon? - nej men vill ha (a)

38. gillar du att fota? - ja

39. har du sett dig själv brinna? - nej?

40. hjälper du dina vänner? - alltid.!

41. gillar du tacos? - jaao

42. tycker du att du är söt? - nja kan inte precis påstå det,

43. har du dansat? - jaoo

44. har du spelat fotboll? - ja, jag spelar! :)

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - njae, tror inte det längre

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - jaa!

47. har du ätit sniglar? - nej fyfan!

48. äger du en locktång? - ja

49. gillar du att tugga tuggummi? - självklart

50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - jaa

51. gillar du kläder? - om jag gör, love it!

52. hatar du falska vänner? - jaa !!

53. gillar du räkna matte? - nej det är tråkigt

54. älskar du någon nu? - ja

55: har du gråtit inför en vän? - ja

56. kan du sjunga? - ja alla kan sjunga.

57. har du sett nån död? -  usch ja,

58. säger du vad du vill? - ja? men måste ibland tänka på vad jag säger innan jag säger det

59. är du stor? - tjock? mittemellan

60. vad är ditt hela namn? - Rebecka Margaretha Irené Svensson, tror jag!

61. kan du tala spanska? - ytterst lite

. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - jah

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - japp

69. gillar du att städa? - nej, booring!



62. är du kortare än 1.60 - ja, 1 cm typ

63. älskar du sommaren? - bästa som finns :D

64. älskar du vintern? -  älskar inte, bara julen för det är mysigt! :P

65. har du mer än 6 par skor? - klart

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - alltid.

 

70. gillar du att sova länge? - jaa!

71. har du vart med om en olycka? - hmm, tror nt det

72. är du förvirrad? -  ibland

73. har du mer än 6 par byxor? - ja

74. har du förlorat en vän? - ja :(

75. gillar du att shoppa? - älskar det

76. har du varit i paris? - nej

77. gillar du ormar? - ne för fan

78. klarar du dej själv? - ja

79. har du lagat mat? - ja?

80. är du klantig? - ibland

81. har du foppatoffler? - ja

82. har du mer än 20 låtar på din data? - spotify (Y)

83. sminkar du dej innan skolan? - nästan alltid!

84. har du träffat en kändis? - japp

87. har du skällt på din bror? - alltid, nästan varje dag!

88. har du en vän som skiter i dig? - kallar inte det för vän dåe

89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja

90. sover du med nått gosedjur? - nej

91. har du åkt nånstans utan att du får? - har jag säkert

92. vill du bara bort ibland? - jaa !

93. har du tältat? - ja

94. har du brännt dig? - ja

95. har du lekt med levande ljus ? - ja kul ju, ;)

96. har du lekt anden i glaset? - ja

97. skäms du ibland? - ja,

98. bor du i skåne? - haha ja

99. gillar du hip hop/rap musik? - en del
 

100. är du på sista frågan nu? - nej, har 4 kvar

101. är du singel? - ja tyvärr :(

102. har du åkt flygplan nån gång? - nej, men ska till våren :D

103. har du kul just nu? - inte jätte

104. är du blyg? - beror på


Kommentarer
Postat av: ida

56. kan du sjunga? - ja alla kan sjunga.



nepp, du har fel. JAG kan INTE sjunga, jag lovar di :o<333333

2009-11-04 @ 21:10:03
URL: http://diiidaa.blogg.se/
Postat av: q

sv: åååh tack så mycket! detsamma förresten :)

2009-11-04 @ 21:28:19
URL: http://quingo.blogg.se/
Postat av: q

sv: det var så lite så ;) det var iallafall tack vare att jag klickade in mig på din blogg annars skulle jag inte veta om att engelska verisionen fanns! hoppas du gillar min blogg o vill följa den. ♥

2009-11-04 @ 22:38:23
URL: http://quingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0