28 oktober

Hej :)

Vaknade för några timmar sen och har precis kollat igenom lite bloggar.
Nu när jag kollade igenom en blogg så fick jag ett sånt sug efter att
shoppa. Får hoppas att jag hinner med det denna veckan!

Idag fyller ida år så stort grattis till henne <3
Idag skulle jag egentligen sovit i församlingshemmet
med dom som är 8 år. (har med konfan att göra) men
helt plötsligt skulle ingen sova där och jag vill inte sova
där själv med dom. Lite tråkigt att dom säger det precis dagen
det är.

Nu ska jag byta om till myskläder och sen sätta mig och plugga i någon
timme. Och denna gången ska jag verkligen plugga!
tjingeling(L)



Kommentarer
Postat av: ida

tack gumman !

jag saknar dig riktigt mycket ! <3333

2009-10-28 @ 17:09:19
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0