6 oktorber

Heej!

I know, har inte bloggat idag men min data har strulat sig igen men den verkar fungera som den ska igen!
Imorse var jag lite halvt stressad och jag hatar stress. Kom i tid till praon och hela dagen funkade.
Ungarna är fortfarande jobbiga men inte lika och det är ju bara bra. Till och med en unge som var snäll
idag och han är alltid annars "elak", han räcker alltid fuck you och svär och håller på, jag tror på dig ;)
 
Mötte Jenny och vi gick runder som vanligt och det slutade med att vi gick hem till henne och vi kollade på tv och käkade glass & det var gott! Nu ska jag mysa lite med Tindra innan jag går och lägger mig. Känner mig väldigt trött så det ska bli skönt att sova! Vi hörs imorgonbitti, puss på er♥


 Dagens Rebecka;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0