HÖSTLOV

Tjaah :d


var ett tag sen nu men nu är den tuffa veckan över och det känns fruktansvärt skönt. Gick på höstlov i fredags vilket är underbart :)

En kort sammanfattning om min vecka :)

måndag- plugga
tisdag-plugga
onsdag- kyrkan -.-
torsdag- utbilldningmässa
fredag- brottning :D
lördag- plugg, vilat
söndag- inget vettigt!
 
Träffade ida i fredags, som jag har saknat henne! Fast jag saknar henne lika mycket nu med. Men vi syns antagligen på onsdag ?  Hoppas :)

Igår och idag har jag inte gjort så mycket. Pluggat lite, städat och bara tagit det lugnt, kan oxå behövas!
Ikväll blir det att kolla på Johan Falk 2 och 3, sjukligt bra är dom.

Avrundar dethär nu och återkommer senare , puss!


Kommentarer
Postat av: ida

hoppas verkligen att vi ses på onsdag.

saknar dig hur mycket som helst gumman. <33333

2009-10-25 @ 20:06:12
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0