kararmell kungen

Heej :)

Har varit hemma ett tag nu och har ätit lite mat. Skolan var faktiskt rolig, tisdagar är alltid roliga!
Vi började med bild och efter det rullade det på med idrott,hemkunskap,matte,engelska& estetiska.
Matten och engelskan är kanske inte så roligt och speciellt inte nu när jag har kommit bak nu när jag
är sjuk.

På estetiskan var vi bara 3 st i för jenny&linda är sjuka. Melina&Emma lärde mig slutet av ena dansen
och vi påbörjade en ny dans.

Sitter just nu och käkkar godis och dricker coca cola, så tjock som jag är! Har tagit en liten paus i mitt pluggande men ska alldeldes strax börja igen och jag ska faktiskt plugga då! tingeling tingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0