Praon är slut

Shullulu.

Imorse tog jag ju spruta och det gick bra, herrejäklar vad armen var spänd efteråt.
Åkte till skolan och var där vid 9 och när jag kom innanför dörren skrev alla mitt namn
och det blev en massa oväsen då.
När klockan blev tio i 2 var det dags att sluta, då blev det kramkalas som jag vet inte vad.
Alla hoppade på mig och dom släppte aldrig taget. Kommer såklart sakna alla och jag får
inte glömma bort att säga att det har varit superkul!
När jag kom hem så var min bror med sina barn här, vad oväntat då ;) Fick massage av
Cornelia och jag är värdelös. När det var min tur så somnade jag, typiskt mig!
När jag vaknade igen blev det mat och nu har jag duschat. Idol har börjat så jag ska
vara bänkad framför det,  tjingeling


Kommentarer
Postat av: emelie

hihi okej, vad för slags tatuering? :D

2009-10-09 @ 22:46:08
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0