11 september

Heej !

Stannade hemma från skolan idag då jag kände mig verkligen kass. Förkyld,huvudvärk & ont i halsen har hela veckan bestått av. Idag las det på illamående och ont i magen.

Gick upp i vanlig tid och började göra vid mig, hade bara håret kvar. Då mådde jag verkligen dåligt, så det var bara att lägga sig ner i soffan och bara vila. Så med kort sammanfattning så har min dag bestått av vila,vila och återigen vila.

Börjar känna mig lite bättre nu så jag ska snart resa mig från soffan och mysa lite med tindra älskling.!
 Vi hörs senare, puss!




Kommentarer
Postat av: nennie

Haha krya på dig:) Fast dessa dagarna har varit mkt chill ändå! Provet i SO:n är lätt, så du kan chilla med plugget:). Jag har faktiskt också uppdaterat LITE:) haha. Men har en annan blogg nu:)<33

2009-09-11 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0