Sista september.

Igår så gick jag till skolan trotts jag var sjuk. Kämpade mig igenom alla lektioner, var med på idrotten oxå och jag fick en smäll. Ja en fotboll riktigt hårt på näs/pannan, Aj! Fick desutom hål timme på henkunskapen för min lärare hade råkat ut för en bilolycka. Men hon klarade sig bra och fick inte några allvarliga skador, som tur var!

Idag gick jag inte till skolan för jag är sjuk(are) . Mamma ringde till vårdcentralen och jag fick en tid vid halv 10. Dom fick kolla mig och dom tog halsprov och tog ett stick i fingret för att kolla så sänkan var bra. Allting var bra och det slutade med att jag fick ögondroppar utskrivet!?!. Vansinigt! Jag har feber, ont i min nacke/axel fast på andra sidan denna gången, förkyld (3:dje veckan nu) och mina ögonlock är svulna. För några år sedan fick min mamma med svulna ögonlock. Fast hennes var mer svullet, men hennes växte efter ett tag och hon fick pencelin.
 Varför fick jag inte pencelin? kanske akuten imorgon för att dom ska kolla mig mer och antagligen skriva ut lite pencelin till mig.

Sitter nu och kollar på idol. Tycker inte att dom är jätte bra idag, även om inte alla har sjungt än.¨
Ida har åkt till Magnarp och jag saknar henne fede mycket. När jag är frisk ska vi trääffas direkt!

puwss rebecka <3



 Linda & jag. Riktigt pepp inför björket? iaf jag :D

Kommentarer
Postat av: Jenny da bitch! "haha"

Krya som fan nu då "beckis"!.



<3333

2009-09-30 @ 21:24:29
Postat av: ida

vi måste ses DIREKT !

saknar isönder mig efter dig ! :(

2009-10-02 @ 21:55:52
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0