Studiedag =)

Hej !

Idag har vi minsan studiedag och det är najs!
 

Fast jag kan inte precis påstå att denna dagen blir det minsta roligt. Ska snart sitta fast klistrad framför min kemibok för i veckan ska vi ha ett prov, och jag kan lova er att Carinas prov är inte dom lättaste.
Usch, jag är redan skit trött på skolan! Men jag kan glädja mig med att det är höstlov om 4 veckor och det är härligt!

Häromdan skrev jag att jag hade tagit sönder en knapp på mitt tagenbord. Jag kan tala om att jag har råkat ta isönder 2 till. Ställde mig frågan förra gången hur jag lyckas och det har jag även gjort denna gången.

Vädret är inte så speciellt kul, det blåser som in i men det tillhör väl hösten. Jag har ännu inte intalat mig att det är höst, jag tror fortfarande på sommar, att snart kommer det ett högtryck. Men det kanske är i mina drömmar?

Nu ska jag först hälla upp ett glas fanta..Coca colan är slut :( Sen ska jag plugga. Hörs om ett par timmar, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0