11 Februari

Hallå!

Sitter och kollar på "disaster date"(stavning), så jävla bra! Ska efter det ta tag i mig själv och börja plugga, ska lämna in en bokrecension tills imorgon, försöka hinna skriva färdigt min berättelse, göra en nyhet och plugga till Islam. Känner dock nu att jag har mycket att göra och att jag borde egentligen börjat tidigare, men sån är jag! Sitter desutom och fryser satan fastän jag har täcke på mig. Nu är pausen slut och det börjar, Puss!♥

ahh går inte att ladda upp bilder :@ fel på blogg.se igen!


Kommentarer
Postat av: v

svar

falska vänner är inget att ha! :ssss

2010-02-12 @ 17:12:25
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej vivian, falska vänner är inget att ha!

2010-02-13 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0