14 Januari

Hej!

Gick hem från skolan igår vid halv 12 kände mig verkligen inte bra. Satt och sov på matten oxå! & Carl-Axel är mystisk! Stannade hemma från skolan idag med, inte mycket bättre idag så kommer bara att vila. Hade varit en lång dag idag annars. Först skolan till halv 4 sen konfa till halv 6. Får se om det blir skola imorgon.

Nu när jag tog dess bilder under så ser mitt hår jävligt gult ut, men jag kan tala om att det inte ser ut så irl. Kameran ljuger lite. Men jag måste snart slinga om det för börjar få utväxt och sen är jag inte alls nöjd med själva färgen. Det brukar alltid bli mycket ljusare men det blev gulaktigt och jag tycker det ser förjävligt ut. Slinga nästa :D Ska hämta lite dricka och käka clementin, hörs senare!








Kommentarer
Postat av: v

svar

jag har matte & SO läxa tills imorgon -.-'



vad gör du?=)

2010-01-14 @ 17:22:16
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0