En klump i magen av glädje.

-
Jag har en klump i magen, en klump av lycka. Jag kommer på mig själv att jag sitter och ler hela tiden. I mellan åt får jag en tår av glädje. Självklart är det av kronprinsessan Victoria och den nyblivna prinsen Daniel. De är så otroligt vackra tillsammans! Jag var först emot hela grejen att dom skulle gifta sig. Jag visste dom var otroligt vackra men jag brydde mig inte. Tills igår eftermiddag då jag tänker igenom det och jag satt faktiskt hela dagen och kollade på dom. Allt ifrån när alla skulle ta plats i kyrkan tills valsen. Jag satt från 3 till 11 och bara kollade på de, där blev tillfällen då jag grät.Har även idag kollat på små klipp från igår.  Victorias, kungens, Olle Westling och prinsen Daniels tal var mer än fint! Att se dom så lyckliga är guld värt. Jag har aldrig sett två personer så lyckliga i hela mitt liv, det sprutar kärlek om dom. Att se andra vara så lyckliga får mig att vara sjukt glad. Stolt svensk! Nu önskar jag dom all lycka, för detta kommer hålla. Det är jag 100 på!
ååh kolla, så vackra :')
-

Kommentarer
Postat av: ahallen

sv: Absolut! Så otroligt vackert!

2010-06-20 @ 19:23:20
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0