This is my life, my friend!

Under tiden jag har varit "borta" har det inte hänt något speciellt har jag för mig. Helgen som var har helt klart varit den bästa hittintills! Fredags blev det tyringe med Emma och Lördags blev det brudarna hemma hos Matilda. Fel låt som vann, Erik Saade, Ola Svensson Eller Darin skulle vunnit! Åh nu kommer jag på att det är fredag imorgon, hallelujah! Fast vi har prov i SO imorgon och smarta jag glömde alla böckerna i skolan så det blir väl hej ig?
Nu ska jag kolla på "Sveriges värsta bilförare" som går på tv4, fett bra! Därefter blir det "Bella&Tyra show". Hörs sen ;*

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: det är okej sj då?:)

2010-03-18 @ 20:11:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi ok.:) söt bild

2010-03-18 @ 22:34:31
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: anonym

bajskorv på fullkornsmacka.

2010-03-19 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0