1 November

God morgon :)

Vaknade för en stund sen och känner mig utvilad för en gångs skull. Varför ska det kännas så konstigt att skriva in en annan månad. Tänk om ungefär 25 dagar börjar man smått sätta upp julsakerna och om 28 dagar är det första advent...igen. Tiden har gått sjukt snabbt! Snart får man börja köpa julklappar med:P

Idag vill jag upp till simhallen och lägga mig i bubbelpolen och bara ta det lugnt, fan vad skönt. Men jag har prov i kemi imorgon och jag kan inte alls mycket på det. Trotts att jag har haft flera veckor på mig. Jag måste börja skäpa mig när det gäller plugga. Att jag ska plugga långt innan så slipper man sitta där dagen innan och inte kunna någonting. Så dagen kommer bestå av att plugga. Om jag börjar nu kanske jag är klart vid 5? Nä skojja ;)
 Ska byta om till myskläder och sedan sätta igång. Vi hörs när vi hörs :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0