15 november

Hello!

Vaknade av att mamma kom in i rummet och sa att jag var tvungen att gå upp. Gick upp efter ett tag och tog min medicin och slängde på mig kläder. Stack upp till kyrkan där det var sån gudtjänst, det varade i 45 minuter och mamma tyckte att det gick snabbt, men jag svarade snabbt det var en kvart för mycket!:P

När man kom hem var bror här så vi snackade lite och jag kollade på reprisen av idol, eftersom Calle var med var jag tvungen att kolla! Ååhh jag älskar han. Hoppas han vinner alltihopa :) 
Ska börja plugga lite på so:n för jag har prov imorgon och sen om jag hinner orkar, så ska jag göra lite matte.  Min dag är inte det minsta händelserik så jag drömer bort lite imellan åt att jag träffar Calle..igen! Tjingan♥






Kommentarer
Postat av: Jenny:)<3

Haha vad tvungen att pröva kommentera från mobilen, du vet jag kommenterar iaf din Blogg, host vilket vissa andra inte gör:) mahaha:) kul i kyrkan?<3

2009-11-15 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0