29 november

Hej bloggen!

Vaknade för någon timme sedan och känner mig riktigt utvilad. Skönt! Har kollat på reprisen av idol och gash vad jag älskar calle. Han är fan bäst! Tråkigt att mariette åkte ut som jag skrev innan. Erik ut nästa!

Nu sitter jag och kollar på någon film som jag inte vet vad heter eller handlar om :O. Funderar istället på att gå och ta en lång dusch. Känner att det behövs.  Men vill inte flytta mig nu för Tindra ligger i knäet på mig och sover så vill inte väcka sötnosen.

Vad ska ni hitta på för roligt idag ? jag ska till kyrkan ikväll vid 6 tiden med Matilda & Emilia( har med konfan att göra ju).  Ska hämta ett glas coca cola och sen se vad jag gör , puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har med vart i kyrkan:D



hände rimoN!?

2009-11-29 @ 21:33:03
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag ska sitta inne och slöa hela dagen! :) Hur gick det i kyrkan? :)

2009-11-30 @ 22:28:40
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0