4 november

TjaahTjaah.!

Stannade hemma från skolan idag. Hade feber imorse men ingenaning om jag har det nu, ska snart gå och kolla. Men feber ska tydligen höra till mot vaccinet likaså magont,halsont,huvudvärk m.m. Jag har varit tveksam mot vaccinet och speciellt efter den nyheten om hon tjejen som var tvungen att gå baklänges, helt sjukt ! Att det kan misslyckas så mycket och tillochmed att folk dör. Men jag klarar mig lindrigt tror jag ( pepparpeppar)

Vaknade nu för en halv timme sen och har precis ätit lite frukost. Ska kolla igenom lite bloggar och så innan jag går ifrån datan sen blir det nog att sätta på en film om Simon vill. Oh ja, Simon är med sjuk fast han är inte sjuk p.g.a vaccinet. Det är det som händer i eftermiddag, vad ska ni göra ? puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0