8 november

Cha cha !

Orkar inte blogga så jätte mycket nu när jag är sjuk, så  nu vet ni det! Igår åkte vi till akuten vid 1 eller nåt och vi kom till nästan direkt. Dom tog halsprov på mig och det visade sig vara halsfluss som vi misstänkte. Fick medicin som jag ska ta 3 gånger om dagen, och om jag tar medicinen så måste jag vänta i 2 timmar innan jag får äta något :o

På kvällen blev det körslaget och filmer. Alla dom 3 grupper som var kvar var bra så det var lite tråkigt när dom sa att Team Pontare fick lämna tävlingen. Tyckte alla gjorde bra ifrån sig!

Idag har jag inte gjort så mycket. Käkat mina tabletter, sovit, & tittat på tv. Det är ju även fars dag idag så grattis till alla pappor. & pappa, jag älskar dig! Ska nu gå och kolla  vad Simon gör, puss (L)


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Vad skönt att vara vaccinerad vi kanske ska få ta om två veckor eller senare :S

2009-11-08 @ 20:32:57
URL: http://carolinue.blogg.se/
Postat av: ida

krya på dig sötnos.

jag sakanr dig så sjukt mycke !

Blir frisk så att vi kan träffas !

<333

2009-11-08 @ 22:18:00
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0