fredagen den 13

Hejsan!

Nu är jag hemma från kalaset vilket jag har varit i någon halvtimme. Har precis tagit min medicin och jag kan stolt säga att jag har tagit 20 tabletter och har endast 10 kvar, längtar tills allt är slut!
Har kollat på idol ikväll och det är lika underhållande varje gång. Alla är i stort sätt bra, tror att det kommer stå mellan Reza och Eddie, eller jag hoppas! Gillar inte någon av dom två, sjunger inte bra heller!

Imorgon blir det stan med Jenny och det ska bli kul. Behöver handla lite och jenny ska kolla på mobiltelefoner, hej rosa. & nu kom jag på att det är fredagen den 13 och det har inte gett mig otur på något sätt och vis.



Kommentarer
Postat av: anonym^^

Hejdå röd!

2009-11-13 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0