Godnatt

Åhh gud vilken tur att inte Calle åkte ut! Tyvärr fick Mariette lämna. Själv ville jag att Erik skulle åka ut för jag gillar inte han alls. Har aldrig gjort och kommer säkerligen aldrig göra det heller. Nej finalen får stå mellan Calle&Tove :)
När jag kom till brottningen innan var Matilda och Emilia redan där så det blev prat och digga musik. Tyvärr förlorade trim mot bjuv med 14-13. Men egentligen skulle vi vunnit, hmm ska man skylla på domaren nu? Vi vann 4 matcher och fölorade 3, otyur ohyes! När det var slut åkte jag hem och kollade på idol. Calle är bäst!
Nu ligger jag i min säng och orkar inte röra mig, håller på att kolla på en film men jag är tveksam om jag orkar kolla mer på den. Trött like hell. Aja, vi hörs mer imorgon. Puss& godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad göör du?Ö:D

2009-11-28 @ 10:09:52
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0