090820

Hej bloggen.

Har inte kunnat uppdatera nu för att min data har varit helt konstig. Får hoppas på att det inte händer igen för då får jag lämna in den.

Skolan har börjat och det var såklart roligt att träffa alla men skolan är inte det roligaste jag vet. Det är bara att bita ihop för det kanske inte är jääätte farligt ändå. Ska ta skolfoto imorgon, friendsfoto och elevrådsfoto. Alla är olika tider så det är inte säker att jag ens får lunch.

Händer inte så mycket ikväll mer än att chilla och göra min första läxa. Själva läxan går snabbt. Ska bara klippa ut en nyhet och ta med den till skolan. Smart som jag var glömde jag ta hem nyhetsboken där jag skulle klistra på nyheten och sen skriva motivering men det får jag göra iskolan imorgon istället. Hörs sen !

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 23:11:37
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Josse

okej,tack för din röst =)

2009-08-25 @ 17:23:47
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0