...

Rubriken fick bli som den blev.

Har tagit en riktigt lång dusch och nu känner jag mig super fräsh. Ska snart be mamma masera min nacke för det kan behövas!

Just nu riktar det mot skola imorgon men jag vet ju inte hur det är imorgon. Om det inte är sämre så måste jag till skolan. Man missar så oändligt mycket sen på köpet börjar jag konfirmationen imorgon så jag ska gå dit direkt efter skolan imorgon, så det kommer inte bli så bra uppdaterat men vi får se hur det blir med den saken.

Trotts att jag har sovit hela förmiddagen så är jag trött, riktigt trött. Ska avrunda detta inlägg nu och sen ska jag få masage av mamma sedan ska jag krypa till kojs! Vi hörs imorgon bitti. Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0