4 Februari

Hej!;)

Sitter nu i soffan och småkollar på "Magi på Wavely Place" och är allmänt seg. Var hemma från skolan igår men mamma tvingade dit mig idag. Hade även engelskaprov så det var väl lika bra att jag kom, själva provet gick ganska bra! Inga läxor till imorgon så tummen upp för det(Y) Jag har sagt det många gånger men uppdateringen ska bli mycket bättre nu, kortare inlägg med bilder osv, thats good? :) Nu ska jag ut i köket och se om jag hittar något gott, hörs sen!♥


*bjussar på en gammal bild:D*



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Riktigt söt :).

Var med du också och fråga i frågestunden på bloggen! :D

2010-02-06 @ 22:00:44
URL: http://alekzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0