19 december

Hej alla ;*

Sitter och kollar på grinchen nu, har blivit en slags tradition att kolla på den. Men fy vad sorlig den är!
Den är snart slut och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog göra lite kaffe för mamma vaknar nog snart och jag behöver en kopp eller 2 själv. Det var ju björket igår och det blev FULLT ös vill jag lova er. I allafall i början innan det tragiska hände. Jag och Emma stod och dansade och vi stod nära våra kompisar från "8a" som vi kallar dom, och helt plötsligt rasar en bara ihop, ett epelepsianfall. Hon låg bara och skakade och som tur va var vakten där och ringde ambulans och allt. Dom fick ta in henne i ett rum medans ambulansen skulle komma, när vakten går ut från dörren efter en stund så ser vi henne fortfarande liggandes där inne och alla var ju väldigt ledsna och så. Vi fick gå ut där ute efter en stund och då ser vi dom ta in henne i ambulansen.
Även efter hon åkte var man inte så Pepp men jag och Emma gjorde det bästa av situationen. Vi började dansa och allt igen även om vi var fruktansvärt trötta! Vi var ju med Linda och Melina med men dom såg vi inte så mycket för jag tror att jag och Emma försvann. Även om vi var trötta så ville vi ändå vara där längre, gick ju inte för dom stängde då. Kan väl sammanfatta kvällen som rolig(förutom det tragiska)

Vaknade upp sådär sent och trött var jag ändå, Förkyld och hes är jag med. Men verkligen inte så hes som jag var igår. Ingen kunde höra vad jag sa för då var jag tvungen att skrika ännu mera. Måste bli bättre! 
Gick och la mig i soffan där jag har spenderat mina timmar. Grinchen är slut nu och jag ska gå från soffan nu.



Kommentarer
Postat av: v

Svar

har tittat på tv, vad har du gjort idag då?:P

2009-12-19 @ 18:04:38
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0