26 december, godnatt!

klockan är 05.34 och jag har inte gått och lagt mig än. Eller jag ligger i sängen men inte somnat. Varför ska det vara så sjukt svårt? Så sjukt svårt att somna? Jag sitter på msn och chattar vilket jag har gjort hela kväll/natten. Jag är trött men ändå pigg, hur kan det egentligen vara så? Jag måste stänga av här och försöka sova. Hatar att ligga vaken i sängen och bara glo rakt i taket, men vad ska man göra? Jag har jävligt ont i huvudet men det är för att jag är trött, jag är jävligt hungrig men orkar inte gå upp och göra mat och jag är jävligt kissig men jag orkar inte gå på toa. Vad kommer härnäst? Jag måste gå på toa och sedan lägga mig. Försöka somna innan halv 7 och hoppas på att jag inte blir väckt halv 8. Min brors barn är här och ni vet ju själva hur det är med småbarn. Dom går ju upp tidigare än..brevbäraren? njaa, men nästan. Jävligt tidigt iallafall. Nu har jag suttit och skrivit detta inlägg i 10 minuter och blir inte ett dugg tröttare. Jag har nog sömn problem. Nu ska jag sluta klaga och gå på toa. God"natt" med er. Psssst; gissa vem som kommer sova länge imorgon? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0