27 december

Hej *gäsp*

Somnade efter ett tag så klockan blev nog halv 7. Jag trodde fan att Agnes skulle vakna då för hon började hosta och typ prata i sömnen. Jag somnade och halv 9 hörde jag Wilma&Agnes springa runt i huset. Agnes kom in till mig någon gång vid 10 och frågade om jag inte skulle gå upp. Jag stängde dörren fort som fan men hon öppnade den igen.

Sen sov jag ända till 1 då mamma frågade om jag kunde passa Cornelia och Zacharias med och sur som jag var gick jag upp och la mig i soffan. Så min dag har jag spenderat i soffan med ungarna. Har utnyttjat dom lite med massage, skönt! Nu har alla åkt hem och jag ska snabbt in i duschen och fresha till mig lite. Blir evelina & jenny ikväll. Hörs kanske innan jag sticker annars hörs vi där. Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0