5 december

Hej!

Jag skrev ett inlägg för en stund sedan men innan jag hade publicerat det så skulle jag bara pilla lite på batteriet och såklart råkar jag ta ut det och datan stängs ner. Blev så jäkla sur så jag sket i datan då och följde med mamma ner och handlade istället.

Igår gick Calle älskling till final som jag redan visste. Synd att Tove åkte ut det skulle varit Erik. Hon är mycket bättre än Erik. Gäller att rösta satan nästa vecka!  Nu undrar jag bara, Vilka håller på Calle ?

Idag händer inte så mycket. Skulle egentligen bakat kanelbullar som jag har i läxa i hemkunskapen men jag glömde receptet i skolan, så typisk mig!
Jo, sen vet jag att min blogg har varit död den senaste tiden men uppdateringen kommer bli bättre nu så allting kommer bli som vanligt igen, tummen upp för det! Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och så, så vi hörs senare, puss!





Kommentarer
Postat av: ida

CALLE SKAAA VINNA !

2009-12-05 @ 15:33:31
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0