Nu film, sen sova!

melina du valde, have a good life!



efter att jag har nördat mig framför the sims 3 har jag suttit inne på msn och chattat. Och nu fick jag och mina 2 vänner, jenny&emma, sagt vad vi ville till melina. eller egentligen inte allt? för hon avbröt konversationen och sket i det totalt. Och då skiter vi oxå i det, men kom för fan inte tillbaka då när det är slut mellan dig och stefan, för då finns vi inte kvar för dig! som sagt, have a good life gumman!

Var det inte jag som sa att jag skulle lägga mig i normal tid? och knäppa jag ska lägga mig och kolla på film :o
Blir att gå upp vid senast 12 imorgon för det blir stan med emma. Bloggen är förövrigt väldigt tråkig just nu men jag ska ändra på det efter nyår, och jag ska se ifall någon vill göra en ny design till mig med. Nu blire film så vi hörs imorgon, love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0