Så var denna julen över

När man har öppnat julklapparna känns det som om hela julen är över. Lika tråkigt varje gång.
Jag fick iallafall det jag önskade mig och det verkade dom andra oxå få. Jag kan visa några bilder
på det jag fick imorgon. Daniel och hans familj stack vid 6 då det blev julmat men Mattias familj
och David stannade kvar. Wilma fick spelet "Wii" så vi har ägnat tiden åt det. Vid halv 9 blev det
svensson svensson och sen stack Mattias och dom. Vi åt gröt och helt plötsligt blev klockan över 10.
Jag, mamma och pappa stack till vankivas kyrka och var där på midnatts gudstjänst och det var väl
sådär?(inom konfan) Råkade göra en skämmig sak som jag har lite dåligt samvete för, men jaja!

David sover här i natt och det känns sjukt skönt att ha han hemma igen. Även om jag vet att han bara
sover här i natt så är det ändå en skön känsla. Att han är här. Det var vafan snart 1 år sedan han flytta,
men jag saknar faktiskt att ha han här hemma. Jag älskar David, men samt mina andra brödrar,Daniel,
Mattias & Simon. Nu är jag alldeldes för trött för att vara vaken. Så jag ska dejta kudden. Godnatt puss*












Blir alltid brottning, spelar ingen roll om det är julafton eller släktkals ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0