3 år sedan, kom tillbaka

Jag och matilda stack till fritidsgården och satt mestadels och pratade med Rebecca & Poppe. Svininfluensa vaccinet känns fortfarande ingenting. Andra har feber och jätte ont i armen men konstigt nog har jag inte det. Det kanske kommer?

Men även denna dag har jag gått runt och varit ledsen och hängig. Har hela dagen bara velat sätt mig i ett hörn och bara gråta. Min saknad efter dig är så jäkla stor. Bara jag tänker på dig får jag tårar i ögonen, om du bara kunde komma tillbaka till oss. Vi alla saknar dig jätte mycket. Jag vill egentligen vara vid din grav och bara sitta där och tänka på allt kul vi gjort tillsammans, vilka minnen vi har. Ett minne är roligt men jag känner mig ändå så jävla taskig som bara skrattade. Men andreas, du vet att jag inte menade det för att vara taskig och det är jag glad för att du vet.
Kl. 21.25 år 2006 3 november somnade du in. Du kämpade ända in i det sista och den sista tiden var inte lätt för dig. Vi alla visste om att tiden skulle komma men vi förträngde det lika fort igen och tog vara på varje minut av dig. Men du har det bra där du är nu, brevid din mamma.
Kusin, jag saknar & älskar dig jätte mycket, & du ska veta att jag och alla andra tänker på dig hela tiden. Du är underbar!



Kommentarer
Postat av: ida

rebecka gumman.

Jag fattar verkligen att det käns hemskt ..

som jag sagt innan, jag hade aldrig klarat av såna här saker.

Men du är stark.

finns alltid om det är något.

jag älskar dig (L)

2009-11-03 @ 22:15:56
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0