Sjuk ... igen

Hej !

Vi hade bad första lektionen och jag trodde helt allvarligt att jag skulle dö. Simma 16 längder är verkligen inte min grej!  Direkt efter badet började jag må dåligt men det var bara att gå till språkvalet. Jag satt bara med huvudet ner i bänken och till sist sa Inga-Lill att det är bättre att jag gick hem för jag orkade ändå inte göra något.
Gick hem och la mig direkt i soffan och sov till 12 ungefär och har varit vaken sen dess. Har sprängandes huvudvärk och alvedon hjälper inte. Har desutom halsont och feber. Mamma ringde till vårdcentralen för att se om vi kunde få tid men det var "förtidigt". Men eftersom min bror Simon har halsfluss och så trodde mamma att jag kunde åka ner där men icke sa nicke. Får antagligen åka in till akuten imorgon "/  hela min helg är typ förstörd... igen. Skulle egentligen åka och kolla på snapphanecupen men nu går det inte, och imorgon skulle jag följa med det laget jag ger despans till , till kstad för 5 kamp. Fan rent utsagt!

& idag skulle jag och mamma åkt till stan för bland annat att fixa en ny mobil, fan igen! Ajja nu ska jag sluta klaga och bege mig till kylskåpet och fylla på ny dricka. Hörs


bjussar på en gammal bild :), lite suddig en whatevaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0